reklama

Úspech je neodvratný

Vždy je čo zlepšovať, to je jasné. Ale ako, keď nevieme často zvládať ani to, čo sa od nás a našich tímov očakáva ako to minimum? A keď sa zdá, že nároky klientov (alebo iba šéfov) rastú rýchlejšie, ako naša chuť do práce a benchmarking sa stal iba anglickým prekladom nášho gilotína.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nikto sa nestal najlepším zo dňa na deň. Instantné úspechy neexistujú a nikdy neexistovali. (podobne ako instantné neúspechy). Keď sa zdá, že sa niekto stal úspešným za noc, je to iba tým, že ich dlhoročné skúsenosti boli konečne ovenčené uznaním. Ku takému úspechu sa ide často iba malými krokmi a veľkými riskami. Myslím si, že je to proces zložený z niečoho ako:

  1. Navrhnúť malú zmenu a vyskúšať ju

  2. Získať rýchlo spätnú väzbu

  3. Urobiť ďalšie potrebné zmeny

  4. Toto opakovať do nekonečna (aj potom ako sa úspech "dostaví")


Moja manželka je výborný fyzioterapeut. Robí na novom mieste 3 mesiace a včera sa vrátila z práce šťastná, lebo stretla na chodbe lekárku, ktorá jej povedala, že pacienti sú s jej prácou veľmi spokojní. PO TROCH MESIACOCH.

Čo by sa stalo na oddelení, kde by každý týždeň dostávali všetci fyzioterapeuti nenásilnou a diskrétnou formou spätnú väzbu o tom, ako boli s nimi spokojní pacienti v porovnaní s tým, ako boli spokojní s inými kolegami? (taký "mikrobenchmarking")

Čo by sa stalo, keby od toho nebodaj záviseli ich platy?

A čo by sa stalo, keby existovala platforma, kde si všetci zamestnanci môžu vymieňať svoje skúsenosti z minulého týždňa?

Ak každy týždeň prinesieme potrebné zmeny, úspech je neodvratný.

Tomáš Mikletič

Tomáš Mikletič

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor pracuje v agentúrach RobertNemec.com a Elemental media. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMarketing

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu