reklama

Osobné pred oficiálnym

Samozdrejme, každý by 10x volil osobné pred oficiálnym. Neosobná prezentácia, služba, produkt, či bohoslužba z človeka robí iba cieľ a štatistiku a to my ľudia nemáme radi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ako organizácie, firmy, produkty, či ľudia môžeme byť osobní, alebo oficiálni. Osobne :) si myslím, že rozdiel je v tom, či medzi mnou ako zákazníkom, klientom, či návštevou a tým na druhej strane stojí jeho inštitúcia, alebo ku mne pristupuje priamo. Reprezentanti sú dobrí možno v športe (keď sú to dobrí reprezentanti), ale všade inde preferujeme osobný prístup. 
Vždy, keď začne mať človek pocit, že komunikuje s inštitúciou a nie iba s človekom, vždy keď sa slovko "firma" (kľudne si vložte to, slovko, ktoré sa vás týka) pchá na miesto, kde patrí človek, vždy, keď rozprávame s niekým, kto si nebude stáť za svojím slovom a radšej sa skryje za "firmu" a vždy, keď ja ako účastník bohoslužby začnem mať pocit, že kostol je dôležitejší, ako ľudia v ňom, je to veľká škoda. Pretože ľudia by 10x radšej volili osobné pred oficiálnym.

Tomáš Mikletič

Tomáš Mikletič

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor pracuje v agentúrach RobertNemec.com a Elemental media. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMarketing

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu